Aloe Vera

Nu ikväll var jag på ett aloevera möte och fick veta lite om hur himmlans bra det är för kroppen, både att dricka och att ha på huden. Så jag köpte en dunk som jag ska hälla i mig så får vi se hur pigg och fräch jag känner mig sen. Ska läsa lite mer om det, och försöka hitta om folk säger nått dåligt om det också. Annars kanske det blir att jag börjar sälja sånna produkter om det visar sig att det bara är bra för hälsan och jag själv gillar det. Är det bra för träningen och kroppen vill jag ju gärna låta andra veta om det också. Men det får vi se hur bra jag tycker att det är, än så länge vill jag inte säga åt alla att springa iväg och köpa Aloe Vera produkter. Först ska jag läsa lite mer om det, så får ni veta vad jag beslutar mig för senare.

Nu är jag hur trött som helst man jag lyckades inte sova. Ska väl göra ett nytt försök snart, det är ju så himmlans skönt att sova!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0