fortsatta försök

Jag hann faktiskt med en och annan övning på hoppet igår, fick nämligen sluta 1,5 timme tidigare så då åkte jag direkt ut till en stor gräsmatta och hoppade ett par gånger. Då insåg jag en sak som stör mig väldigt mycket!!! Zacke stod nämligen i närheten och spelade lite fotboll med några släktingar, och så fort det gick dåligt för mig så ville jag inte fortsätta å jag vet att det bara berodde på att dom var där och kunde se hur jag misslyckades. Jag hatar HATAR att inte klara någonting när folk ser det. Men mest störande var att jag istället kunde sätta mig på gräset jätte arg, å det brydde jag mig tydligen inte alls om att dom såg. Det är väl mycket värre om jag låter någon se mig ge upp än att jag låter folk se när jag misslyckas men ändå fortsätter öva?! Iofs så fortsatte jag efter ett litet tag dom gånger då jag blev så arg att jag bara satte mig eller gick iväg för att lugna ner mig. =)
(Cecilia kan bli riktigt arg när det inte går som hon vill) =P

Idag är det riktigt wushu pass inklusive söndagsfys, så sen kommer jag inte kunna gå ordentligt på några dagar, förhoppningsvis. Jag får ta en promenad sen efter fyset innan nästa pass börjar så kanske benen blir lite glada.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e rolig du =)

2008-05-26 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0