ingen träning..

Idag måste det bli pause från tränandet för jag jobbar 12,5 timme. Men igår fortsatte jag självklart med hopptekniken och det känns som om det inte kommer vara helt omöjligt om jag fortsätter såhär resten av sommaren, kanske kanske kommer jag ha lärt mig det sen. Vi får hoppas.
Avancerade lärde sig resten av bredsvärdsformen igår så nu är det tänkt att dom ska kunna hela. Blir väl förmodligen en del repetition på söndag, men nästa fredag hoppas jag att dom ska kunna köra hela delar. Å om någon av dom kör en del snyggt så kanske den kan vara med på uppvisningen.

Igår lyckades jag under loppet av 1,5 timme äta en pizza, sushi, jordgubbar med choklad, physalis och en massa vindruvor. Shit vad mätt jag blev, ändå satt man där under hela filmen och bara tröck in saker i munnen. =) KOllade på AvP2, bra film och jag hejjar ju självklart på predatorn, även om han inte direkt var snäll så tycker jag ändå att han är bättre än alien.
Nu till frukost blev det gröt med banan, jordgubbar och mjölk. En lyckad blandning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0