Sommarn har kommit med nya rutiner

Här har vi haft problem med internet ett par dagar, vilket har fått Zacke att klättra på väggarna. =)
Men nu är det up and going igen.

Fredagens pass gav som misstänk riktig jävla träningsvärk men inte i rumpan som jag trodde utan det är låren som fortfarande är stela och gör ont efter fyra dagar.
Den här veckan börjar jag med en ny liten rutin. Klockan ringer 06.45 istället, alltså 30 minuter tidigare. Då jag går upp och fixar en proteinshaker av lättmjölk, en halv banan, lite jordnötssmör och mitt proteinpulver med vaniljsmak. Den dricker jag medans jag sätter mig och läser lite ur boken "Stefan Holm höjdhoppare". Blir kanske bara mellan 1-4 sidor men jag har bestämt mig för att det är bra för inspirationen.

I helgen hade vi värsta "snö"-ovädret. Såg i alla fall ut som om det snöade för fullt och var drivor överallt. Men det var egentligen bara nått ludd från träden.


Det har blivit ordentligt grönt här borta, syrenerna blommar och dom har ställt ut blommor lite överallt på området.

Kommentarer
Postat av: Therese

Va fint med grönt. Här har vi ocksa runt 25°C och det mesta är grönt. Det finaste är ju körsbärsträden som star i blom. Protein drink med jordnötssmör later ju inte jättehälsosamt! Vi har börjat med att äta joghurt med linolja och lite bär i. Orscars belönad "diät" som du kanske ska testa!

2009-04-15 @ 16:02:50
URL: http://dagmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Naturligtvis talar vi om Nobelpriset och inte nan Oscar :P

2009-04-17 @ 16:04:24
URL: http://dagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0