Blir bättre helatiden

Man ska inte tro att nånting är lätt inte.

Trots att vi igår
hade med oss en från kontoret som sa att vi skulle få träna så blev vi självklart stoppade även idag. Det var nämligen en annan som jobbade. Så tillbaka till kontoret och dom fick ringa till hallen för att säga att vi skulle få komma in. Sen tillbaks till hallen igen å nu gick det fint, även om dom var lite motvilliga fortfarande på att släppa in oss. Jag skulle inte bli det minsta förvånad om vi kommer bli stoppade även imorgon!

Men väl inne gick det i alla fall bra! Vi kickade och hoppade runt för fullt å jag lärde mig att köra waibai till gongbu (en hoppspark som jag landade på ett annat sätt än vanligt).


Sen blev det formträning tills vi stöp å gick över till att stärka upp magen och ryggen, passet avslutades med att stretcha. Så det blev 2,5 timme som spenderades på ungefär samma sätt som igår morse, precis som jag hade hoppats alltså! Får se om jag hinner/vågar lära mig ännu mer den här veckan. Har lite saker som jag hoppas på att kunna sätta men problemet att jag är feg står lite ivägen.

Idag var det Zackes tur att förbättra spagaten.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det är väldigt fräscht, lite litet jämfört med vad jag är van vid! Men jag gillar det:) Grym blogg du har!

2009-08-11 @ 17:54:51
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe ja det är rätt peppande faktiskt att se det. ;)

Tack så mycket. :)

2009-08-11 @ 21:51:28
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0