Bra på marken

Så var det äntligen måndag igen. I och för sig så tycker jag nog att helgerna börjar kännas helt ok ändå trots att det är vila. Men så sover jag ju också bort ungefär hälften av tiden. Går och lägger mig vid 22-23 tiden och vaknar ungefär 12 timmar senare.

Efter all vila så känner jag mig i alla fall riktigt pigg i huvet och viljan att träna hårt finns. Däremot så finns det också en j*kla träningsvärk i benen fortfarande sen förra veckans sista pass. Vilket gjorde att hoppen var allt annat än lätta idag, men så länge jag höll mig kvar på marken var det riktigt skönt att träna. Eller ja, skönt och skönt, jag tränade ju som en galning på att slå mig själv på ett par ben som redan var lila. =P

Som brassen sa när jag och Zacke stod och lossas fightades
"Careful, she is really good at hitting herself"


Yeay, jag är farlig, jag kan slå mig själv.


Kommentarer
Postat av: naddiz

vilken fin bild! :)god jul och gott nytt år på er föresten!!!! :)

2009-12-28 @ 09:17:30
Postat av: Penny

Så jävla söt :D

2009-12-30 @ 17:46:06
URL: http://rianz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0