En lördag som alla andra

Idag är det vilodag och jag har spenderat lördagen som de flesta kineserna. Nämligen med att lämna in kläderna på tvätten, vilken var proppfull med inlämnad tvätt så man kom knappt fram där inne. Sen gick jag vidare till affären och trängdes mellan hyllorna för att fylla på kylskåpet med grönsaker ost och kyckling.


Foto: Marit van Keppel


Men nu är det påväg att bli lunch, en aning sent kanske eftersom klockan nästan har hunnit blivit fem. Men jag har redan smällt i mig en stor påse chips 80g. Jag förstår inte hur vi kunde få i oss en hel Estrella påse på en kväll, dom är väl runt 200g.


Foto från google



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0