Värsta bästa tjejen

Hur bäst är inte jag?!



Om inte annat så riktigt grym i alla fall. Idag klarade jag nämligen min arialkombo helt galant. Den kändes hur lätt som helst och jag fick den där känslan "jaha, och vad har vart problemet". Innan vi kom så långt som till hoppen gick jag mest runt och undrade varför jag skulle hålla på och göra samma saker om och om igen varje dag i flera års tid. Jag hade helt enkelt ingen lust alls till att träna.

Men det ändrades ju snabbt efter att jag satte hoppet. Risken finns ju att det kändes så himla lätt just på grund av att jag inte direkt körde slut på mig under dom andra grunderna. Men jag hoppas självklart på att det kommer kännas lika enkelt imorgon även om jag tränar på ordentligt under alla grunder.


Formträningen fick bli tongbei idag.

Nu ska vi åka iväg till IKEA för att äta en god lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0