Uppvisning

Blev precis kontaktade av ledaren på stockholms wushu som undrade om jag och Zacke kunde vara med på deras uppvisning dom ska ha om en vecka på KTH. Så ingen vidare förberedelse men självklart är vi med!
Vi kommer bli mellan 6-8 st nånting som ska ha en uppvisning på 10min. Men vi träffas på söndag så då kanske vi får veta vad vi ska göra för nått för sen på onsdag nästa vecka ska vi köra. Vi vet inte riktigt hur stort område vi har att röra oss på men får väl försöka komma på lite olika saker man kan göra så jag har nått att välja mellan beroende på vad platsen har för möjligheter. =)

Var ett tag sen vi hade nån uppvisning, var väl i somras på Gnesta dagen så det är absolut på tiden att köra lite inför publik igen. Gör man det för sällan så blir jag lätt väldigt nervös. Uppvisningar är i alla fall mer avslappnat än tävling eftersom dom flesta som ser uppvisningen inte kan wushu, det är värre vid tävlingar om det är en massa där som är bättre än en själv, jobbigt. Jag måste alltså bli bättre för att tävlingar ska vara mindre jobbigt psykiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0