Känner ingen njutning

Har vart en väldigt seg kväll sen vi kom tillbaka från träningen, först middag å sen dess har jag gått mellan datorn, tvn och packat. Men det känns inte riktigt som jag gör nått på någon av ställena. Känner mig bara slapp å vet inte vad jag ska göra. Men så har jag nått riktigt dåligt igång på tvn också så det kan ju påverka en i helt fel riktning med humöret =)
Snart får jag i alla fall gå å lägga mig så kan jag ta nya tag imorgon då allt säkert känns mycket roligare igen!

Men jag har stor lust att ta ett glas varm choklad igen bara för att njuta lite och få upp humöret, eller så kan man ju be Zacke massera mig men jag vill ju inte slita honom från diablo. Får nog bli choklad ändå. =p

God natt på er nu ska jag försöka njuta av vad som finns kvar av kvällen istället för att sitta och bara hänga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0