Vakningstid

God morgon, såhär på förmiddan. Nio är nog min magiska tid oavsett när jag går och lägger mig.
Igår blev det lax med sallad till middag och jag satsade på att göra en extra stor skål för att slippa göra en ny idag. Men det här med att spara sallad har jag aldrig vart bra på, det är ju så galet gott så när jag väl är mätt från maten tar jag skålen och kryper upp i fotöljen framför tv.n och mumsar i mig allt ändå.

Nu ska jag nog starta dagen på riktigt med att gå en längre promenad.

Kommentarer
Postat av: Mika

Helu! Nu har jag läst lite på bloggen din, va skoj att ni äntligen är "på väg" till Kina! Och den där salladen ser riktigt smarrig ut!!

Men tänkte om du inte visste det, att träna inte med alkohol i kroppen, det bryter bara ner kroppen..

Och när är VM och vart?

Ha de gott!

2009-01-14 @ 11:36:28
Postat av: emelie

Jätte fin blogg, hur mår du idag då? =)

2009-01-14 @ 13:08:44
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0