Dubbelt upp

Skönt att måndan är över, idag var jag inte alls lika stel.
Visst gjorde smalbenet en aning ont i hoppen, men linnement och lite tryck på från knäskyddet som jag satte nere på benet gjorde att det inte blev ett störande problem.
                 
Idag var det dags för mig och zacke att ännu en gång få höra att vi har samma problem. Fast den här gången var det våra landningar efter hoppen som var lika dåliga. Så nu börjar tävlingen om vem utav av oss som ska lyckas fixa till det först =P. Nej, det vore en hopplös tävling att avgöra eftersom landningarna brukar komma och gå i intervaller. Vissa dagar är dom hur lätta och perfekta som helst för att nästa dag vara helt borta. Eller så är dom enkla i ena hoppet och i ett annat helt värdelösa.

I mitten av passet hade vi som vanligt en pause men idag fick min kropp för sig att gå in i viloläge på en gång under pausen och det var jätte svårt att komma igång igen. Som tur var så kom det två till som tränade idag så jag fick lite extra tid på mig mellan varven att försöka vakna, och tillslut så gick det att röra kroppen igen. Tyvärr inte helt så mycket som tränarn tyckte att jag skulle kunna. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0