Godmorgon!

Idag vaknade jag en halvtimme innan klockan ringde, låg kvar i sängen och gosade lite med kudden för om jag hade gått upp hade jag ju väkt min sjukling till pojkvän och han behövde nog sova den där extra lilla stunden så han frisknar till snart.
20 minuter kvar till träning och eftersom jag är ganska pigg så känns det som om det kommer gå bra. Men sånt kan man ju aldrig veta säkert försen man sätter igång.

zacke kommer följa med till passet idag men det blir inte så mycket träning för hans del för han mår fortfarande inte så mycket bättre. Däremot så ska han få lära sig en ny form i spjut, det blir första gången på väldigt många år som han tränar spjut, förmodligen kommer han att vara bättre på spjut på måndag än vad jag är på svärd. =p Orättvist att han har så mycket bättre kroppskontroll än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0