Det senaste i korthet

Blir inte lika mycket tid sittandes vid datorerna nu när vi är i Sverige. Istället går vi runt och har tråkigt, fryser som galningar och själv har jag plockat fram vinterjackan. =)

Men en liten uppdatering om vad som har hänt wushu mässigt.
Vi har hållt i träningspass, och dom var svagare i benen än vad dom borde vara, så efter tävlingen kommer dom få köra mycket mera styrka. Vi tyckte det kunde vara en bra idé om dom kan stå på benen när dom ska tävla. Å tyvärr har en av våra tävlanden skadade fotleden och hoppar nu runt på kryckor (han skadade sig på skolgymnastiken) så det verkar som om han missar sin changs att få tävla på SM och kanske måste vänta ända tills nästa år.

Själv kommer jag inte få tävla för det var bara jag och en till tjej som anmält sig (som vanligt). Men eftersom jag hade räknat med att det skulle vara såhär så blir jag varken förvånad eller vidare missnöjd. Det var snarare ett självklart faktum som blev officiellt. Även om man tycker dom är jäkligt puckade som aldrig ändrar på reglerna så vi får tävla mot killarna.

Å så har jag fått ett mail från en kille i syd africa som efter att ha sett filmerna jag lagt upp på youtube ville komma och träna i kina med oss, vilket självklart är skitkul! Så nu hoppas vi på att han är ganska bra, tränar hårt och kommer tills nästa termin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0