ÖSP - En till artikel om wushu

Gratis tidningen ÖSP som delas ut till hushållen häromkring i sörmland kontaktade oss tidigare i veckan för att göra ett inslag om wushun efter att ha blivit tipsade av fru Kvigärde. Artikeln skulle vara färdigskriven igår så den bör väl komma ut om inte allt för lång tid. Själv har redan fått en kopia på artikeln som jag precis läst igenom och tycker att det låter bra faktiskt. Men jag kan ju inte sprida ut vad dom skriver om innan den har kommit ut.

Gav dom också Alexis mail så dom kunde smöra efter lite bra bilder. Å vilka det blev har jag ingen aning om än, jag fick bara själva texten, så lite spännande är det ju även för mig. Men nu finns det faktiskt möjlighet att det blir bra wushu bilder!!

Mer om artikeln när den har blivit utgiven!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0