Inte så lyckosam

Crap crap crap.

Ok så jag kanske inte helt kan skylla på clementinerna även om det var ett bra försök. Det som började som lite rethosta har nu gått över till "gammelgubbs hosta" om ändå en gammal gubbe med ganska kraftiga lungor, hur som helst det låter hämskt.

Dessutom kom det en feber som går mig på nerverna då jag ena sekunden svettas som om jag kör västa cardion och nästa fryser häcken av mig. Å som en liten extra bonus så får man ju ont i hela kroppen och huvet av att ha feber. Men efter att ha försökt knaka bort smärtan i ryggen ett antal gånger åkte en ipren in så slapp man i alla fall det problemet.


Bara att krypa tillbaka ner i sängen och där stannade jag större delen av dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tsk Tsk Jag trodde du va frisk nu. krya på dig igen.

2009-11-22 @ 13:30:11
Postat av: Andrej

Usch! Krya på dig.

2009-11-22 @ 19:10:32
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0