Klämma ut det sista ur benen

Efter att precis ha vart ute och joggat en kort runda på 1,4km för att sen kunna stretcha splitten vet jag ändå inte om jag känner mig särskillt vig. Men jag ska ju ge mig på den en gång till ikväll och då kommer jag säkert märka stor skillnad.


wushu träning
promenad
jogging
stretcha
träna ben
bli vig


En hel timme kvar tills det är dags att gå bort till viktrummet och köra sista träningen för dagen å innan dess ska jag enligt planerna äta en äggmacka och frukt. Känns som om jag planerat in alldeles för många mellanmål, jag är ju fortfarande mätt från det förra. Så nu håller jag tummarna på att bli hungrig inom 20min, eftersom det är mycket godare att äta då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0