Pimpat för advent

Inne på Sveriges Mecka hittade jag massvis med ljus även denna gång, både av luktvariant och helt vanliga som bara ska vara för att öka mysfaktorn. Däremot hittade jag inte någon stjärna som var tillräckligt fin för att få följa med tillbaka till rummet. Istället blev det en julljusstake och en lykta som nu står och ger stämning.


Jag blev helt slut av att röra mig så pass mycket som jag gjorde idag, så när vi kom tillbaka fick jag krypa ner i den allt för välanvända sängen igen för att återhämta mig lite.

Nu har jag precis kaloribombat mig med fattiga riddare och julmust, glöggen och pepparkakorna får jag faktiskt ta och vänta med tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken söt lyckta äkta tomte variant!! Skönt att du äntligen mår bättre!

2009-11-28 @ 13:21:15
Postat av: Andrej

Japp! Kul att du är på väg tillbaka.

2009-11-28 @ 21:00:15
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0