Slippa framtida smärtor

Det blev en kort liten jogging runda på ungefär 1km innan jag inte alls ville längre, kändes som om jag bar på massa extravikt och hade klumpfot. Så istället för att plåga vidare runt banan så valde jag att gå lite istället och även om det kändes ganska tungt att gå också så var det en befrielse från att jogga.


Jogga lät jätte roligt och bra ända tills jag försökte.



Eftersom jag har börjat öva en hel del på hopp som inte är allt för bra för ryggen införskaffade jag mig ett riktigt bra ryggskydd idag. Jag köpte ett likadant för nått år sen då jag hade problem med ryggen under träningarna och tyckte det var jätte bra. Det ger ett jätteskönt stöd och håller värmen kvar vilket också hjälper till för att förhindra skador så nu hoppas jag på att kunna träna massvis på mina hopp utan att behöva ta paus för att låta ryggen vila ett tag.


Kommentarer
Postat av: Miche

Det är alltid jobbigt i början när man skall jogga och några extrakilon FINNS INTE på din kropp.

2009-11-06 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0