Även det lilla räknas

Idag blev det bara en kortis träning på 16.45min, nämligen en löparrunda på 3,3km. Det går inte snabbt, det är inte lätt och det är inte roligt. MEN det måste göras. Eftersom jag har dåligt minne så kommer jag inte ihåg om jag har skrivit det tidigare men jag ska ju springa halva lidingöloppet med jobbet den 25sep. och då gäller det ju att inte vara en av dom sista slashasarna i mål.

Dagens runda gick 6sekunder snabbare än vad samma sträcka tog i tisdags. Ändå hade jag inte Zacke med mig som drog den här gången för han ville springa på riktigt och kunde inte lulla runt i mitt tempo.

Nä, proteinet är drucket och nu ska det bli middag innan jag tänker packa badkläder och sticka iväg för ett kvällsdopp.


Kommentarer
Postat av: Andrej

Åja. Du ligger ju på 5:30-tempo någonstans. Bra utgångspunkt, för det kommer du att förbättra.

2010-08-16 @ 20:00:57
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Suzan

bra jobbat o snyggt linne!

2010-08-18 @ 15:41:44
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0