Ny vecka med hård träning

Under helgen har det faktiskt inte blivit någon träning alls. Å även om det är segt att vila så kändes det idag desto bättre att man har gjort det. Eftersom det inte kom några till träningen idag - folk får ju för sig att åka på semester under sommaren - så stack jag och Zacke iväg till gymet istället. Där blev det ett RIKTIGT GRYMT ben pass!!



Nytt rekord i benböj där jag körde 4 djupa på 85kg, samma på hackliften - 85kg 4rep å så benpressen där jag körde 225kg 5rep. Det var hårt, svettigt och riktigt bra - jäklar vad jag kommer hoppa!!

 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej! Nyligen bestämde jag mig för att publicera Sverigs alla bloggar inom ämnet hälsa. Däribland områden såsom träning, viktminskning, recept (kost), sjukdomar, etc. Eftersom din blogg passar in där så skulle jag väldigt gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-03 @ 18:33:04
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0