Ny lokal

Jag har vart sjuk och därför har det inte blivit så mycket träning de senaste dagarna. Så är det när man har ont i halsen då får man ta det lite lugnare, gå på promenader, dop och sånt där.

Men jag var faktiskt iväg till gymet i fredags, det enda jag skippade som dom andra körde var att stå på trappmaskinen och flåsa. Flås var inget som jag tyckte passade ihop med mina planer på att bli frisk till terminsstarten imorgon.

Ska bli kul att komma in igen, å att flytta avancerade till ny lokal där vi hoppas på att det finns plintar och tjockmattor. Zacke har nämligen planer för oss under hösten - spänst och trix. Men först får vi se om vi ens kommer in i lokalen, den där vaktmästaren som ska ge oss nyckeln är inte alls lätt att få tag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0