Dessa meningslösa dagar

Igår var en sådär lagom inspirareande dag. Från dess att jag vaknade tills klockan var helv ett satt jag i sängen och stirrade rakt fram på en tv skärm. Jag skojjar inte, jag satt där hela dagen. Åt ett gäng äggvitor och två pizza slicer, drack vatten och baileys. Visst hade jag det ganska mysigt, men det var en fullkomligt meningslös dag egentligen. En sån dag som glöms bort och aldrig spelade någon roll.


Sunk-dag igår


Men idag är jag tillbaka och ska göra lite mer vettiga saker, till en början blir det i alla fall en ordentlig frukost så kan man gå ut till löparbanan sen för att röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0