Återigen lyckas man

Nu har jag kört slut på mig själv igen. Det har gått så långt som till att jag sitter här och halvsover och knappt orkade öppna "locket" på laptopen. Förutom ett uttröttande benpass blev det även bröst, mage och rygg.

Bröst - gjordes först med hantlar sen stång och sist blev det pec-deck för att ta ut den sista kraften.

Ben - insida lår i maskin(tyvärr en sån där ny fin som man inte kunde lasta på mer än 79,5kg), benböj och utfall med stången.



Mage körde jag hängandes i ribbstolarna

Rygg blev från en höjd där jag kunde ha överkroppen utanför och köra ordentliga rygglyft.

Å sist blev det vader med skivstången.

Nu får jag nog nöja mig med träning för dagen för nu måste jag handla nånting man kan göra middag av å sen är det min tur igen att få en massage. Vi har nämligen en väldigt bra deal då vi var fjärde dag får massage av den andra.

Kommentarer
Postat av: angelica

Ok, jag undrade mest om din längd för du hade skrivit din vikt längre bak i bloggen. Kikade igenom den ett bra tag igår ;)

Jag tränar faktiskt benen sämst. Något jag måste ändra på. Jag har inbillat mig de behöver vila mellan ridningarna och sen tränat jag minst 1h cardio varje dag, så då används dem ju. Men nu har det blivit mindre ridning på slutet så borde nog ta tag i benträningen igen. Men jag har haft väldigt dålig motivation den senaste tiden. Men jag letar den och när jag hittar den så tror jag det är dags för mig att fixa riktiga träningsscheman. Nu kör jag mest bara för att bli någorlunda nöjd för dagen. Känns dåligt.

Det lät gott! men vad jobbigt att behöva göra pannkakssmet innan och hur mycket ska man göra av den?

2010-01-28 @ 14:47:42
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Emma

Ååh, nu längtar jag till gymmet! :)

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2010-01-28 @ 16:00:16
URL: http://faw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0