Tjuvlyssnat

Det blev ett förmiddagspass i hallen då jag bland annat körde sparkarna med vikter runt fotleden och även lyckades hugga mig själv i pannan med svärdet. Kanske inte det mest briljanta att göra men eftersom jag i alla fall inte körde så jätte snabbt så slapp jag börja blöda utan fick bara ett fint litet rött märke.



Hörde även att tränarn för skollaget pratade om att dom skulle träffas 14:30 igen så jag antar att dom ska ha träning och tänker självklart passa på att gå bort till hallen igen för att köra styrka och stretcha. I värsta fall ska dom träffas för nånting annat och hallen är stängd, men det är inte värre än att jag kör mina utfall nere i vårat gym.


Kommentarer
Postat av: Louise Johansson

Jaha okej. DÅ fattar jag. haha inte så mkt.

2010-01-20 @ 07:53:42
URL: http://louisejohansson.blogg.se/
Postat av: Marie

titta gärna in på min blogg och läs om mig och min träning =) kramkram

2010-01-20 @ 13:27:25
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0