Ensam igen



Sängen var visst allt för lockande för hans del så han valde att ligga kvar där och sova den extra lilla tiden medans jag var ute och sprang och även passade på att träna magen lite extra.


En ovanlig syn här i Kina, Cissi i kjol.
Men det är ju nästan vårvärme ute idag!


Efter en dusch och ombyte ställde jag mig och började med brunchen (french toast) medans Zacke gick och handlade men nu verkar det som om han har försvunnit så jag har tagit en paus i stekandet i väntan på att han ska hitta tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Jenny

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! Hoppas att dagen blir kanon och att Zacke är snäll emot dig :D

Massa kramar!



ps. snygg kjol ;) ds.

2010-01-30 @ 09:56:51
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0