Kände mig stark och ökade

Idag har det vart fullt ös som gällt. Efter jobbet var det bara att byta om, uträtta ärenden och sticka iväg till gymet för ett STENHÅRT pass. Skit skönt!! Det blev axlar, lite olika rygg och mag övningar å så BEN! Kul kul att köra ben med killarna från jobbet istället för med wushu killar =P  Visst är jag svagare i det mesta annat, men i ben kan jag fan ta dom! Å bara för att så ökade jag och körde höga benböj med 125kg



För att vara säker på att det skulle bli en riktigt bra träning så åkte det ner ett koffeinpiller innan. Å jag var fortfarande pigg och hög på endorfinerna - och kanske även pga pilleret - när dom andra började sega ihop. Men så blev det ju också ett 2 timmars pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0