Mycket överkropp

Det blev en liten kortare promenad idag, men lika bra det när det inte alls var så skoj väder. Men den lilla vovven som vi hade med oss verkade njuta i fulla drag, han stannade till och med och luktade på blommorna.



Men när jag kom fram till badhuset så sprang jag direkt in i bastun för att få upp värmen igen innan jag hoppade ner i vattnet. Blev 40 längor idag igen = 1000m, hade tänkt att simma 500 m till men jag kunde inte riktigt simma och tänka på annat i slutet när det hade kommit dit ett gäng andra. I början hade jag det så lyxit att jag var där helt själv, men i slutet stod det en kille som envisades med att prata med mig. Lite sött var det ju när det första han säger till mig är "Oj, vilken gullig liten sak"



Med nästan två timmar kvar tills man måste gå till jobbet så tänkte jag ta en ganska tidig lunch och sen gå upp till magasinet för att träna mage och rygg. Kommer ju sitta på jobbet när dom andra i gruppen kör fredagsfys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0