Meh det vill jag ju inte

Nu har jag precis kommit tillbaka från en riktigt svättig löparrunda och sitter här lite halvdöd och försöker få i mig ny vätska eftersom väldigt mycket försvann när jag var ute. =)



Bestämde mig för att jag skulle klara 5km rundan (ca 5,4km) på under 30min och om jag inte klarade det skulle jag straffa mig själv. Jag tänkte mig att lite upphopp och armhävningar skulle jag kunna köra om jag inte klara tiden. Men Zacke hade helt andra tankar och sa att jag var tvungen att springa samma runda en gång till om jag inte tog mig runt inom 30min. SAY WHAT!?

Först tänkte jag inte alls gå med på det - jag ville inte behöva springa ännu mer. Men så kom jag ju på att det är därför det kallas straff, det är faktiskt inte meningen att man ska vilja göra det.

Så jag gick med på det och sen var det bara att kuta, som tur e så klarade jag det på strax under 28min. PUH!!

Kommentarer
Postat av: Andrej

28? Det var ju snabbt. Fast det är klart. Med ett sådant straff...

2010-09-05 @ 21:09:03
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0