Ont, ondare, ondast, Cissis ben.

Igår vart det ett riktigt fredagsfys med grodhopp och hela alltet. Ja nästan allt i alla fall, det var helt klart tillräckligt för idag kan jag knappt gå. LOVE THE FEELING!!

Innan fyset sattes igång tränade vi på några kombo-hopp och jag började öva på twisten igen. Var ett tag sen men det vore ju riktigt kul om jag kunde få tillbaka den och även klara landningarna. Något som ni kan se att jag inte riktigt har - tro det eller ej, men det är faktiskt inte meningen att man ska landa på alla fyra. =P



Under fyset körde vi fyra set av grodhoppen man kan se på filmen, sen blev det lite andra hopp som körde slut på benen totalt innan vi alla bara ville gå hem och vila.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillar din blogg :]

2010-09-20 @ 05:50:53
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0