Bättre bättre bättre

Precis kommit hem från dagens träning - gym.




Vi kommer dra med de avancerade till gymet varje måndag numera för att se till att dom får upp styrkan i lår, rumpa och bål framförallt. Bättre hopp, bättre ställningar och bättra stabilitet är målet!

Sen kör vi även lite andra muskler, ju mer träning desto bättre eller hur?! Jag är i alla fall helnöjd med dagens pass, inte bara för min del utan även med Hanna - en av våra tävlanden - som idag ökade till att köra benböj med 50kg. Toppen toppen - jag minns när jag började med benböj och tyckte 50 var jobbigt. Därför är det så roligt nu när man tränar upp en ny.


Hanna


Nu ska jag ta och fixa till håret så man inte ser den där ljusare utväxten som envisas med att komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0