Crapåo

Det känns alldeles för osäkert att köra djupa på 100kg. Jag vågar ju inte riktigt gå ner och vänder därför för tidigt. MYCKET irriterande. Nästa gång blir det till att köra en massa på 90kg så jag fattar att det inte är så jäkla mycket svårare att köra på 100.





Eftersom jag blev irriterad på mig själv och mina fjant-djupa benböj gick jag över till att köra på ännu tyngre och höga istället. 130kg med små böj, har nog bara kört sånna på 125kg förut, och nånting ville jag ju lyckas prestera idag.




Ja det blev i och för sig en del andra nya rekord också. Så jag är ändå riktigt nöjd med dagen pass.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ni som missade chansen igår, har chans idag! :)

direktvinnare klockan 20:00 till dagens blogg! :)

anmäl dig! :)

2011-01-07 @ 19:10:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Andrej

Det borde du vara. 130 kg är mycket!

2011-01-07 @ 22:10:49
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0