Fredagsträning

Igår efter att nybörjarna hade fått gått hem så blev det hopp och trix övningar på det avancerade träningspasset.

Eftersom upphopp är en sak som är bra att ha med både i uppvisningar och tvåmansfighter - två saker jag vill köra mera av - så övade jag mest på dom. Var riktigt länge sen man tränade på dom och det KÄNNS! Idag är jag öm och stel i nacken.


Lagom tills jag lyckades få tillbaka tekniken för att klara dom en och en visar Zacke hur han körde dom förut.



Coolt!! Det vill jag också kunna - måste testa.


Vill ni också testa så är mitt tips att landa på händerna först. Det är lite jobbigt att tappa luften i varje nerslag. =P Men man måste ju börja nånstans för att lära sig.

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 01:06:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0