Go morron!

Idag är man ledig och jag vaknade med känslan *WTF, är jag sjuk?*. Halsen och munnen var helt torr och jag har ont i huvet och runt omkring halsen. Men så vaknade jag till lite mer och insåg *Nice, det är ju träningsvärk*. Torr i halsen var jag väl bara för att jag hade drägglat en massa =P

Kom på att jag körde en annan övning igår också på the gym. Slag med stång 15kg - 20*3. Inte direkt en vanlig gym övning, vi har några sånna med oss från Kina som vi tycker är roliga att köra lite då och då eftersom dom påfrestar kroppen på nya sätt.  

Idag ska jag ta och utnyttja min nyckel till gymet. För nu när jag äntligen börjar bli klar med frukosten så tänker jag hoppa i skorna och sticka dit en sväng. Så kan man stå där i ett tomt gym och svättas på en av trappmaskinerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0