Hoppas jag gillar det!

Den här dagen har jag sett fram emot hela veckan!!




Efter att ha tränat wushu i åtta år ska jag äntligen testa en annan träningsform. NEJ NEJ - jag kommer inte sluta med wushu. Men på söndagar har vi inga träningspass så då kommer jag förmodligen börja åka upp till Stockholm för en träning jag enbart kommer köra för skojs-skull.



Idag är det ett litet prova-på-pass och jag tror att jag kommer att älska det! Det här har jag nämligen viljat göra redan innan jag började med wushun. Det ska visst vara väldigt bra träning - och det är ju en uppvisningsform så man ska tänka på varje del av kroppen samtidigt som det ska se lätt ut.





ÅÅåå jag vill börja träna redan NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0