Frukost med min bästis =P

Härligt med långledigt!
Inte för att jag har tränat särskillt mycket, men jag har haft det bra ändå.

Grillat för fullt, ätit jordgubbstårta, lekt lekar, skjutit pilbåge och kastat macka nere vid havet blandannat.


Å så kom jag nyss på att det är innomhus träning med wushun ikväll! Det ska fasen bli skoj att träna lite tekniker.

Men först en promenad i solskenet och köpa sig några powerking.



En ägg-fantasts bästa vän! 55sek i micron så har man ett ägg med perfekt gula.


Kommentarer
Postat av: Åsa Lundstedt

Hej hej vad rolig dina poster är! kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer! :p Hoppas du har en rolig dag ;)

2011-06-27 @ 21:53:08
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 02:53:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0