Urladdning

Under dagens pass märkte jag hur kroppen har gått in i viloläge såhär efter tävlingen. Den har tydligen fått för sig att det är ok att vara jätte seg, inget jag själv har godkännt så just nu är vi lite osams. Själv tycker jag ju att den här veckan ska ägnas åt att träna stenhårt för att få vila lite mer nästa vecka, så hade jag planerat att vara på topp tills tävlingen. Men kroppen har andra planer och försöker bara få mig till att slappa, den drar ner mig i fördärvet. DUMMA!

Att leka igång den verkar i alla fall vara nått som funkar, men bara om det är riktigt skoj. Så när träningen var slut och läran hade lämnat salen så roade jag mig med att öva rullningar och huvudvolter. Det gick betydligt bättre än att köra rörelser där benen måste användas.

När vi väl orkade ta oss iväg från hallen gick vi och köpte oss varsin leksak.

Eftersom jag inte har åkt nån annan bräda än en sån som glider på snö känns det som en bra idé att inte ge sig på förmycket före tävlingen om jag vill ha mina ben och armar i behåll tills dess =)

Kommentarer
Postat av: Mika

Häftigt! Hur funkar de? Den närmre är uppdelad också..? Vad heter de? Tycker du får filma er när ni åker och lägga upp sen när du kommer till Sverige!

Ha de gott och lycka till!

2009-04-29 @ 10:38:57
Postat av: Wushu Cissi

SVAR MIKA: Båda är likadana men den övre ligger i sitt fodral. Leden i mitten gör att man kan vicka på de båda plattorna för att få fart. Ingen aning om vad dom heter men de e ganska skoj i alla fall.

2009-04-30 @ 12:49:41
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Naddiz

va rolig den ser ut! och svår, jag skulle definivt bryta minst tre ben om ja försökte, kan ju knappt ens ställa mig på en valig skateboard ;)

2009-05-03 @ 13:20:18
URL: http://naddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0