Inte riktigt tillbaka än

Sorry den dåliga uppdateringen men man blir ganska urladdad efter en tävling och i alla fall jag får väldigt lite gjort de närmsta dagarna efteråt.

Gårdagen avslutade vi med ett två timmarsmöte inom taolulaget sen stöp jag i säng helt slut i huvet.

Men nu är alla tävlingar och grenar slut, det blev inget guld till Sverige men två silver blev det efter båda finalmatcherna som kördes idag i fightingen.

Ojoj, nu kommer coachen här så nu ska vi kolla lite på mina former och se vad jag måste öva på. Mer sen!

Kommentarer
Postat av: lb

hej cissi!

kul blogg...vilka var det som vann silver? :)

2010-03-12 @ 20:12:32
Postat av: Wushu Cissi

SV: Hej, du.

Den ena var Nisse, vet faktiskt inte vad han heter i efternamn men han har vart med och tävlat ett bra tag. Sen var det en junior tjej som hette nått på S. =)

Ganska tydligt kanske att jag inte följer fightingen så mycket.

2010-03-13 @ 07:03:48
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0