fiskning och shopping

Igår var vi och fiskade lite igen. Fick en liten som jag släppte tillbaka och Jenny fick några stycken som vi oxå släppte tillbaka förutom en som satt fast för mycket. Måste väl lägga till att det var hon som fick enda fisken förut när vi var ute också, hon blev lite ledsen när jag inte skrev det... =)
 
Idag var jag och Fia i stan och kollade runt i affärer. Jag köpte ett par söt vita sandaler och några pärlor till mina halsband. Fia hittde tre par sandaler, tre toppar och så lite skönhetsprodukter. det vart mycket traskande men det var skoj. Å vi mötte Chantelle ute på stan hon sprang väl mellan jobb för hon var lite stressad, men det var trevligt var väldigt länge sen vi sågs.

Nu håller jag på och slänger i mig lite mat för jag och Fia ska strax ut och fiska igen..=) hoppas att vi får stora goda fiskar den här gången då, det tror jag säkert att vi får....=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det är ju då sormästarn i fiskning som bara
skulle säga hej =)

2007-08-13 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0