omformatering

Ja jag har faktiskt fått infinity på diablo nu så jag e grym! =)
Men jag har börjat spela dark stone lite nu också. Det är ett jätte gammalt spel, till och med äldre än diablo men det är roligt att spela någonting annat som omväxling.
Nu sitter jag och kollar igenom vad jag vill ha kvar på datorn för jag måste nog ta och omformatera den, skrev förut att den var lite knasig men nu har den övergått till helknäpp. Men det känns värre än när man packar inför en resa när man tror att man glömmer hälften hemma, för om jag glömmer någonting nu så är det borta sen...lite orolig..=)

jaja upp till sthlm ikväll för att träna igen..det ska bli skoj. Får se hur många som kommer bara. Sist var det nästan bara jag och Zacke där och vi hör ju inte ens till deras grupp egentligen, så lite dålig närvaro hade dom måste jag ju säga. Men det ska bli skoj, skoj skoj.

Våran klubbs träning startade i tisdags, kom lite nya trots att vi inte gjort någon reklam för oss men dom hade lyckats leta sig fram till vår hemsida. Det var roligare att hålla i träningen igen än vad jag trodde det skulle bli. Mindre kul när vi ska berätta att vi ska åka igen.

Nu ska jag ut och röra lite på mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0