sista bilderna

OK nu är jag lite piggare så jag kan lägga upp dom sista bilderna. Det e inte så jätte bra kvalitet på dom kanske måste ta nya bilder sen ändå med en annan kamera.



Igår var jag hos Fia och vi gjorde sushi, det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå dom blev jätte goda, mumsfillibabba.
Som tidigare nämnt så håller vi ju på att packar men eftersom jag är tjej så blir jag utan vidare anledning på dåligt humör ibland så därför tyckte Zacke att jag skulle göra något annat för en stund. Så nu sitter jag här medans Zacke fortsätter att packa. =) Jag måste ha världens bästa kille!

Ikväll nån gång ska vi spela badminton får se hur det går jag är ju inte så bra på det och när det går dåligt för mig med nått så blir jag arg hehe hoppas det går bra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe argbiggan cissi =) vad fina dina halsband blev. ha du skulle ha sett det jag gjorde... ha det så mysigt i tältet!

2007-09-03 @ 17:23:21
URL: http://jennynorrby.blogg.se
Postat av: Nadja

Hej hej!! tycker dina halsband e kanonsnygga!!!

2007-09-28 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0