skitdator

Nu har jag hunnit tränat, följt med pojkvännen på ett jobb, ätit, gått i skogen och blivit irriterad på min dator.


Träningen gick bra, fysade i en timme medans killen hjälpte sin pappa klyva ved.
Mat beställde vi på Arena dom hade fullt upp så det tog en timme att få maten (lite jobbigt) speciellt för pojkvännen som inte fick med såsen till sin chicken bits.
Å min dator har nog ett virus så den måste jag lämna in.. Ljudet funkar inte, inställningarna för XP har försvunnit så det finns bara klassisk att välja på och den började hacka, också sitter Q , A och Z ihop med WS och X. Så när jag skriver den ena av bokstäverna så blir det båda två, vilket ger mig ganska stora problem att skriva det här inlägget så att det blir läsbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0