Dåligt val

Nu har jag kommit tillbaka lite i rutinen att gå bort på kvällen och träna. Igår kväll lärde Jacob mig en till del i bredsvärdformen och idag blev det joggning i ungefär 15 minuter sen stretching i 30. Men det är bara jag och Jacob som kommer på kvällarna i alla fall har det vart så den här veckan. Kanske är för att många är sjuka och Amy är bortrest någonstans.

Efter träningen gick vi och åt. Var inte sugen på någon av rätterna som jag vet vad dom heter så jag gjorde en changsning och pekade på någonting, där det enda jag förstod var att den innehöll kyckling. Tyvärr var det mest svamp och några bitar med mycket ben och lite kött på. Ingen höjdare kan jag ju meddela. Men Jacob beställde en stor gryta med kött och grönsaker + en tallrik med ägg och paprika. Hans mat var mycket godare och båda blev mätta. Så det var inte helt misslyckat ändå för nu kan jag beställa båda dom sakerna, i alla fall från en meny för jag vet bara hur teckena för dom ser ut men har ingen aning om hur man uttalar det.

Får börja ha med mig kameran överallt igen. Det är väl inte så skoj med en blogg helt utan bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0