Julafton

På julafton var det träning som vanligt, vi gjorde två mansfight ett litet tag men fick inte lära oss något nytt, bara träna lite på det vi kunde. När vi hälsat av la jag mig på mattan och vilade en stund, vågade inte gå ut ur hallen utifall man inte blev insläppt igen. Nä jag kände mig lite piggare började jag träna svär, grunder och lite småbitar ur formen.

Sist blev det benträning innan lunchen. Ben böj, 50, 60 och 70kg. På måndagar känner jag mig jämt svag så det är svårt att köra hårda ben pass då. Men efter vikt träningen gjorde jag grodhopp två varv runt mattan.. Inte på en gång utan bara ett i taget och sen vila innan nästa. Ett varv är ungefär 22 hopp och det är jämt dom fem sista som är svårast även om det känns lätt fram tills dess, så det är nog mest psykiskt..

Fick en trevlig överraskning också för min älskling ringde till mig. första gången han ringde la jag på för jag trodde det bara var någon jobbig kines men Kaan sa att om det var hemligt nummer så var det förmodligen från sverige å då kom jag på att det bara kunde vara Zacke. Ooops..Som tur var så ringde han upp igen. =) När jag hörde hans röst så saknade jag honom jätte mycket, men var ändå super glad just för att få höra honom.
image231

Tyckte lite synd om Jakob också för han ville så gärna ha en julgran men hittade ingen, trodde nästan att han skulle börja gråta där ett tag, hade han vart själv hade han säkert gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0