Kyligt

Klockan är fyra på eftermiddan och det är smockfullt i träningshallen. Verkar som om folk inte vill vara ute i snön och träna höjdhopp, stavhopp, löpning m.m.
Var borta i hallen för en timme sen, gick igenom form men sen vällde det in folk och man fick knappt plats att sitta och titta, hade tänkt att kolla på skollagets träning men gick istället ut till löparbanan.. Inte en kotte, helt tomt och tyst. Övade på taiqi, tränade mage och stretchade ett tag, sen frös jag för mycket för att kunna vara kvar, var inte klädd för att vara ute en längre stund.

Men imorgon kommer jag klä mig ordentligt och gå ut för att hoppa då hallen är full...Nu, ja nu sätter jag mig och tittar på Sex and the city istället.
image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0