stor frukost.

Igår satte jag ju mig och funderade ut hur jag skulle äta vilket ledde till att jag idag gick upp tio minuter tidigare för att kunna äta en ordentlig grötfrukost med äppelbitar i, den är ganska god faktiskt. Det var länge sen jag åt gröt till frukost. Imorgon ska jag variera mig så mycket att jag tar banan istället. =)
image220

Om ungefär en timme börjar träningspasset, får se hur det går. Eftersom det gick bra på morgonträningen igår, sen var det styrka när det passet var slut och på kvällen sprang jag i en halvtimme (vilket jag inte gjort på evigheter) blev totalt slut och somnade gott på kvällen. =) Så jag ska nog inte förvänta mig för mycket idag eftersom jag inte heller tänkt ta nogon koffeintablett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0