träning och mat.

Har riktigt dåliga träningstider om man ska tänka matmässigt.
08.00-10.30 Tycker det är för tidigt för att kunna äta bra innan. Blir en liten frukost strax efter sju, knappast någon bra uppladdning med bara en yoghurt.
Efter träningen är jag jämt jätte hungrig och det blir lunch vid 11 tiden. Mellanmål vid två ungefär och sen borde det vara middag klockan fem. Men klockan fem har jag träning igen vilket försvårar det hela för då borde jag ha ätit klockan tre.

Stor problem och bekymmer, så nu ska jag sitta och fundera på hur jag ska lösa det hela. =)
image219

Kommentarer
Postat av: ille

Kolla in den nya bloggen om kändisar & skvaller :)

2007-12-05 @ 08:30:05
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0