Utför...

Vet inte vad som hände men dom senaste två dagarna rasade jag...
Gick inte till träningen i fredags, i och för sig vet jag att det var för vi skulle ha en annan tränare och jag hade ingen lust att köra ordentligen när han kollade. Scen skräck kanske man kan kalla det. Så hela fredan spenderade jag på rummet framför tv:n.

Igår var jag faktiskt ute lite, gick bort till shangdi och handlade så nästan en timmes friskluft blev det innan jag hamnade framför tv:n igen. Efter flera timmers sex & the city tittande så gick jag och köpte mig en flaska vin som jag drack tillsammans med några fler avsnitt.

Väntade på att Zacke skulle logga in så vi kunde prata lite, men internet slutade funka så jag gick faktiskt ner och var lite social med dom andra... Finns det inget annat att göra så. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0