blod och nålar

Zacke är på akupunktur för sin sträckning i benet, men det börjar bli bättre nu, tror han har vart på den 3 eller 4 gånger. Har tar med el i nålarna, så det kommer elstötar lite då och då in i muskeln när han ligger där. Sist han gick så hade dom på ganska mycket ström, ser ganska roligt ut när folk ligger helt avslappnade och helt plötsligt rycker till jätte mycket.

image191

Högg mig på armbågen och på fingret med svärdet nu på träningen, ganska klantigt!! Fingret blev baralite ömt för jag träffade mest bara negeln som tur va. Armbågen gick det visst hål på såg jag nu när jag kollade för det gjorde ont att ha den på skrivbordet. Men ingen större fara. Ska nog gå och tvätta av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0