Design

Är som ni ser inte klar än, men jag tyckte att den ändå var OK så jag kunde lägga upp den som den är.

Råkade visst göra några ord osynliga, hahaha, men förhoppningsvis så kommer jag hitta felet och kan fixa det ganska snabbt efter träningen. För du måste jag dra.

Klickis ville att vi ska komma tidigare till träningen för att vi ska ha längre tid på oss att värma upp och töja musklarna. så idag kommer vi ha 30-40minuter på oss. Själv tycker jag att det är lite onödigt mycket. Fast jag vet ju att han är grymt bra och jag vill bli lika bra som honom så då är det väl bäst att göra som han säger.


Shit vad det kommer bli jobbig träning idag. Ska köra full form för första gången på evigheter, å om jag säger att en halv är jätte jobbigt så kanske ni förstår att jag kommer ligga som en blöt pöl på golvet.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0